آهنگ بگو هستی
 
حسیـــــن تــــــهــــــی
فـــن کــلاب حسیــــن تــــهـــی در ایران
درباره وبلاگ


سلام... من دوتا آرزو دارم یکی اینه که حسین تهی به آرزوش برسه ...یعنی جهانی شدن...و دوم اینکه برم از نزدیک ببینمش و ازش امضا بگیرم...من دیگه حرفی ندارم
آخرین مطالب
نويسندگان
11 / 6 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Najmeh

باید یه سری چیزارو بدونی -تهــــــــــی- اگه میخوایی تو با من بمونی !

--------------------



بذار بهت بگم ، من یه سری چیزارو .... نمیپسندم یه سری چیزارو 

چیزای که خیلی حال میدن .... ولی به نظرم ، غیر عادی ان 

دافای که مثل باربین .... پنجشنبه ها ، توی پارتین 

توی فاز پولو مادین .... با یه دست بند  سر کار میرن 

شاید بگی خیلی قاطیم  ... شاید بگی یه آدم عادی ام 

همه توی لامبورگینی... من توی پیکان اردیم 

اگه بشی آره بام دوست .... من میبرمت جاده چارلوس 

جوجه کبابو ، شیشلیک تو راه .... با یه شلواره شیش جیب تو پام 

باد میزنم آتیشو .... داد میزنم  عالی شد 

تو فقط بگو هستی ، تا بگم ادامه و باقیشو 

--------------------


درکه و توچال نمیریمو .... ویلای باحال نمیریمو

سمت عشق و حل نمیریم ، بگو هستی ؟! ( هستم )(2)

--------------------



حالا که هستی میریم شمال باهم ، تا که نگی یه وقت  شعار دادم 

یه ویلای خوب و ارزون ، کناره دریا سراغ دارم 

بریم روی شنا بدو ایم و بعد باهم بریم شنا بکنیم 

به جا افراد مایه دار ، یه نگاهی به عاشقا بکنیم 

آخه اونا همه دو درن ، هماشون با ماشینای ۲ درن 

خوب ماشین من ۴ دره ، عشقو حال من چاق تره !

یه مرامه لوطی دارم ، ۴ لیتری با قوطی دارم 


اونا همه شا مپاین به دست ، سگه پا کوتاه یا طوطی دارن 


سر پول توی جنگن ، منو تو با هم توی جنگل 


تند و تند میچرخونم ، سیخای کبابو روی منقل 


--------------------


درکه و توچال نمیریمو .... ویلای باحال نمیریمو

سمت عشق و حال نمیریم ، بگو هستی ؟! ( هستم )(2)

--------------------



اگه راه داره یکم بذار ما  ...

دنبالت بیاییم با هزار پا  ...

تو آسمونا میشماریم ، ستاره هارو ما هزار بار ! ...

شبا باهم ، توی کلبه  ...

تا صبح میدیم ، دل و قلوه  ...

میگی حسین تهی قدِ ؟ ، نه ، اگه قول بعدی چونکه ...

--------------------


درکه و توچال نمیریمو .... ویلای باحال نمیریمو

سمت عشق و حال نمیریم ، بگو هستی ؟! ( هستم )(4)


.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرکت متن دنبال موس

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ